4Ever49 Stichting Bestuur

Stichting 4EVER49 voorziet een toekomst waarin de samenleving leeftijdsneutraal is, en daarmee in hoge mate een beroep doet op de capaciteiten van mensen die bezig zijn aan de tweede helft van hun leven. Deze mensen willen en kunnen een actief leven leiden. Ze blijven zich ontwikkelen en mogelijk blijven ze ook doorwerken. Deze mensen zorgen ervoor dat zij zoveel mogelijk beschikken over geestelijke als lichamelijke vitaliteit, als waren zij “jonge honden”.

De Bestuurders van stichting 4ever49 zijn

Voorzitter:
H. Dokter

Dhr. Dokter is een 49-er. Hij is getrouwd, heeft 2 dochters en 4 kleindochters. Hij heeft gewerkt bij de ambulancedienst in Rotterdam waarna hij op Rotterdam The Hague Airport een eigen internationale ambulancedienst is gestart, gericht op o.a. vele jaarlijkse “gipsvluchten”. Daarna heeft dhr. Dokter de switch gemaakt naar het politieke bestuur en is hij vele jaren wethouder en loco-burgemeester van Ridderkerk geweest. Enkele jaren geleden is hij gestart met een eigen advies- en bemiddelingsbureau, naast zijn actieve bestuurderschap bij diverse maatschappelijke organisaties.

Secretaris:
M. Steenbergen

Dhr. Steenbergen is een 49-er . Hij is getrouwd en heeft 2 kinderen. Hij is afgestudeerd econometrist en jurist. Dhr. Steenbergen heeft zich in zijn werkend leven beziggehouden met informatisering, automatisering, commercie en algemeen management van diverse grote, middelgrote en kleinere bedrijven. Daar waar hij in zijn jonge jaren genoegen nam met gemiddeld 5 uur slaap per nacht, geeft hij toe dat dat tegenwoordig wat lastig is. Maar boven de 6 uur komt hij nog steeds niet.

Penningmeester:
M. van der Blom

Dhr. Van der Blom is een 49-er. Na zijn studie accountancy heeft hij gewerkt bij Deloitte en Van der Hoek & Blok Accountants alvorens hij de overstap maakte naar de bedrijfskant waar hij sinds 1992 het financieel management gedaan heeft, en nog steeds doet, van meer dan 40 bedrijven en 6 stichtingen.